Actiuni de informare cu scopul diseminarii informatiilor in vederea lansarii apelurilor de proiecte pentru masurile:M3/3A, M4/3A, M9/6C , 10-16 mai 2017
Asociația Grupul de Actiune Locală ”Colinele Tutovei” prin implicarea a doi salariați a organizat această activitate în următoarele locații :
10.05.2017 – Comuna Saucesti
11.05.2017 – Comuna Traian
12.05.2017 – Comuna Plopana
15.05.2017 – Comuna Oncesti
16.05.2017 – Comuna Parincea
Aceste întalniri s-au organizat în sălile de ședințe a primăriilor din comunele enumerate anterior, începând la ora 10:00. Pe parcursul celor 5 sesiuni de informare, s-au prezentat un număr de 31 de persoane. În cadrul evenimentelor organizate in comunele Oncești și Parincea din data de 15 Mai, respectiv 16 Mai au participat și reprezentanții OJFIR Bacău.
S-a pus accent pe detalierea fiecărei măsuri în parte și s-au discutat:
- tipuri de beneficiari eligibili,
-finantare nerambursabila,
-activitatile acceptate spre finantare
-actiuni eligibile.
- documentele necesare întocmirii cererii de finanțare
Fiecare participant a primit câte o mapă personalizată cu următoarele materiale informative: broșură B5, pliant A4, blocnotesA5, pix.
Actiune de informare cu scopul diseminarii informatiilor in vederea lansarii apelurilor de proiecte pentru masurile: M1/2A, M2/2B, M6/6A, M8/6B 29 - 7 iunie 2017
Asociația Grupul de Actiune Locală ”Colinele Tutovei” prin implicarea a doi salariați a organizat această activitate în următoarele locații :
29.05.2017 – Comuna Saucesti
30.05.2017 – Comuna Traian
31.05.2017 – Comuna Plopana
06.06.2017 – Comuna Oncesti
07.05.2017 – Comuna Parincea
Aceste întalniri s-au organizat în sălile de ședințe a primăriilor din comunele enumerate anterior, începând la ora 10:00. Pe parcursul celor 5 sesiuni de informare, s-au prezentat un număr de 28 de persoane.
S-a pus accent pe fiecare masura în parte și s-au discutat următoarele subiecte:
- tipuri de beneficiari eligibili,
- finantare nerambursabila,
- actiuni eligibile,
- completarea cererii de finantare
Cei prezenti au pus intrebari specifice activitatii desfasurate de fiecare in parte si de ceea ce doreau sa dezvolte.
Fiecare participant a primit câte o mapă personalizată cu următoarele materiale informative: broșură B5, pliant A4, blocnotes A5, pix.
Actiuni de informare prin organizare a 3 grupuri de lucru in vederea lansarii apelurilor de proiecte pentru masurile: M3/3A, M4/3A, M7/6B, M9/6C 24-26 mai 2017 – Saucesti
In perioada 24-26 mai 2017 Asociatia GAL ”Colinele Tutovei” prin implicarea a doi salariati, a organizat în comuna Saucesti, la sediul Gal, actiuni de informare prin organizarea a 3 grupuri de lucru în vederea lansării apelurilor de proiecte pentru măsurile M3/3A, M4/3A, M7/6B, M9,6C.
Intâlnirile au avut ca scop oferirea suportului necesar pentru completarea cererilor de finantare privind aspectele legate de conformitate pe care aceștia trebuie să le îndeplinească. Au fost realizate și simulării de completare a cererilor de finanțare.
La aceste intalniri au participat un numar de 15 persoane. S-au adresat numeroase intrebari cu privire la cererea de finantare. Fiecare participant a primit câte o mapă personalizată cu următoarele materiale informative: broșură B5, pliant A4, blocnotesA5, pix.
Actiune de informare prin organizarea a 3 grupuri de lucru in vederea lansarii apelurilor de proiecte pentru masurile M1/2A, M2/2B, M6/6A, M8/6B 08-12 iunie 2017 – Saucesti
În perioada 08 -12 iunie Asociația GAL ”Colinele Tutovei” prin implicarea a doi salariati, a organizat în comuna Saucesti, la sediul GAL actiuni de informare prin organizarea a 3 grupuri de lucru în vederea lansării apelurilor de proiecte pentru măsurile M1/2A, M2/2B, M6/6A, M8/6B
La activitățile celor trei zile au participat un numar de 15 persoane.
Intâlnirile au avut ca scop clarificarea problemelor ridicate de potentialii beneficiari de fonduri cu privire la documentele atasate cererii de finantare. S-a pus accent pe completarea cererii de finantare pentru fiecare măsură in parte, dar și despre structura studiului de fezabilitate.
Cei prezenti au pus intrebari specifice activitatii desfasurate de fiecare in parte si de ceea ce doreau sa dezvolte.
Fiecare participant a primit câte o mapă personalizată cu următoarele materiale informative: broșură B5, pliant A4, blocnotesA5, pix.